25 Aralık 2006 Pazartesi

Başlarken

‘Henüz’ bir tanımı olmayan bu türden, yazı tarzından, “blog”dan ne bekliyorum, ne yapmayı tasarlıyor ya da umuyorum, onu yazmaya çalışmakla başlayayım önce...

Yalnız başına çalışmaktan (düşünmekten) ötedenberi, herhalde kendimi bildim bileli, sıkıldım. Sohbetin sürekliliği, her zaman (neredeyse) sözün içeriği kadar önemli oldu.

Demek ki, bir kere düşüncelerimi (sürecini de ürünlerini de) paylaşabileceklerimin sayısını arttırmayı umuyorum bu elektronik günlük sayesinde. Sözle ulaşamadıklarıma yazıyla ulaşmak...

Ama diğer yandan, paylaşmanın ötesinde (ya da yanısıra) yazmanın kendisi de önemli... Sohbetin sınırlarını genişletmenin yanısıra, yazının sağladığı disiplinle, zaten sürmekte olan sohbetin de derinleşmesine katkıda bulanabileceğimi umuyorum.

Demek ki, bir yanıyla (başkaları için) bir çağrı, bir davet, bir yanıyla da (kendim için) bir disiplin aracı...

Peki içeriği ne olacak burada tutacağım notların?

İskender Savaşır

0 yorum: